Cennetimden Bakarken- The Lovely Bones Filmi Full Time İzle Online Film İzle ShekilFilm..

14 Ocak 2010 Perşembe


Cennetimden Bakarken - The Lovely Bones

Tür:Dram, Fantastik, Gerilim, Korku

Bu tür filmlere çok büyük bir ilgim olduğunu söylemek istiyorum.Konu bakımından gayet güzel olan "Cennetimden Bakarken " büyük bir izleyici kitlesine ulaşacağını Amerika dahil bizim ülkemizdede büyük bir merakla beklenip,izlenileceğini düşünüyorum.Hele birde 82.Oscar Ödül Törenine büyük bir şiddetle girsin ve orada büyük bir başarı elde etsin eminimki benim gibi sinemaseverler ve sevmeyenlerde dahil olmak üzere bu filmi bayıla bayıla izleyeceklerdir.Şu filmde bir şey dikkat çekmek istiyorum sinema tarihinde gelmiş geçmiş 2 büyük yönetmen,yapımcı,senarist,ilk defa aynı filmde yer alıyorlar.Spielberg ve Jackson gibi büyük dehalar o güzel beyinlerini bu film ile sadece ve sadece bu film ile çalıştırdıkları kesin bir kanıt.Konusunu güzel buldum.Bunlar şuana kadar gördüğüm ve belirtmek istediğim görüşlerim filmi daha izlemediğim için Cennetimden Bakarkeni izledikten sonra büyük bir zevk ile öveceğime inanıyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder