Blade Runner- Bıçak Sırtı Filmi Full Time İzle Online Film İzle ShekilFilm...

16 Ocak 2010 Cumartesi


Blade Runner - Bicak Sirti film izle

Tür : Bilim Kurgu / Aksiyon / Dram
Yönetmen : Ridley Scott
Senaryo : Hampton Fancher , David Webb Peoples , Philip K. Dick (Kitap)
Görüntü Yönetmeni : Jordan Cronenweth
Müzik : Vangelis
Yapım : 1982, ABD , 117 Dakika.

sıradışı olduğu kesin.ne var ki filmden zevk almadım,yer yer sıkıldım,kült Statüsünde olabilir ancak bu onun başyapıt veya mükemmel bir bilimkurgu olduğunun kanıtı değildir.bana daha çok hitap eden bilimkurgular izlemiştim.günümüzden on yıl sonrasını oldukça karanlık ve iç karartıcı bir tabloyla sahneliyor ridley scott,çok beğenmememin nedenlerinden biri de belki bu karanlık,iç karartıcı,karamsar filmleri oldum olası sevemedim,requiem for a dream de bunlardan biridir mesela.farklı olduğu muhakkak fakat bu kadar ünlü olmasını ve beğenilmesini pek destekleyemeyeceğim.ayrıca harrison ford da çok çarpıcı bir oyunculuk sergileyemiyor,karakteri çok sıradan geldi bana...


0 yorum:

Yorum Gönder